زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 8:18 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانستید؟ ایا میدانستید :






sajad_lp_sp آفلاین




ارسال‌ها : 9
عضویت: 27 /2 /1393
تشکرها : 4
تشکر شده : 4

پاسخ : 11 RE کلکسیون شما از Linkin Park
تمام سینگل ها و آلبومها و ... رو هم با کیفیت Flac دان کردم و آرشیو کردم
من از سال 2002 ال پی رو دنبال میکنم زمانی که میگفتن اینا جوجه متالن و ....
تنها گروهی که برام ارزش داره ال پی و تول هست همین
ال پی هم فقط و فقط بخاطر چستر تصویر: /weblog/file/forum/smiles/9.gif

چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 21:35
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
sogolyferry آفلاین




ارسال‌ها : 238
عضویت: 27 /2 /1393
محل زندگی: توی لباسم!
سن: 14
شناسه یاهو: sogolyferry@rocketmail.com
تشکرها : 52
تشکر شده : 105

پاسخ : 12 RE کلکسیون شما از Linkin Park
نقل قول از admin-nima
نقل قول از sogolyferry
نقل قول از admin-nima
نقل قول از sogolyferry
نقل قول از admin-nima
نقل قول از rated
نقل قول از admin-nima
الان مطمئنم همه تو کف دیسکوگرافی من هستید!


خدایی 24 گیگ از کجات دراومد؟

البته باید بگم از این 24 گیگ ، 8گیگ شامل ویدیو (کنسرت،LPTV،موزیک ویدیو) میشه ولی بقیش آهنگه. ضمنا بگم که تمام LPTV های رسمی رو هم دارم.

من خودمو کشتم کلش شده 7 گیگ و خورده ای ...عاخه مگه میشه 24 گیگ؟؟!!
اصلاً مگه ممکنه؟؟!! :|

شما اصن میدونی که من یه سال تو این تورنت و اون تورنت دنبال چیزای کمیاب بودم؟ شما اصن به عکس هایی که تو پست اول گذاشتم دقت کردی؟ ضمنا آلبوم های LPU که توی وبلاگن کیفیتشون 128ه (90درصد) ولی من 320شو گیر آوردم. اگه هم شک داری برو تو وبلاگ از توی منو بخش Discography چیزایی که هست رو ببین. همشونو دارم.

اوهوم...باشع فقط جنبه ی شوخی داشت... :|
چرا عصبانی شدین دقیقاً ؟؟!! :|

اتفاقا با حالت شوخی و خنده داشتم جواب میدادم. مگه حتما ادم باید شکلک بذاره؟

نع ولی توی نت بنی آدم لحن صحبت طرف مقابل رو با شکلک درک میکنه

امضای کاربر :
Always & 4ever Linkin Park

چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 22:02
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
admin-nima آفلاین




ارسال‌ها : 409
عضویت: 23 /2 /1393
محل زندگی: Somewhere I Belong
سن: 15
تشکرها : 139
تشکر شده : 129

پاسخ : 13 RE کلکسیون شما از Linkin Park
نقل قول از sajad_lp_sp
من فقط کنسرت Road to Revolution: Live at Milton Keynes هفت گیگ هست

تصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gif

امضای کاربر :
پنجشنبه 01 خرداد 1393 - 10:23
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
admin-nima آفلاین




ارسال‌ها : 409
عضویت: 23 /2 /1393
محل زندگی: Somewhere I Belong
سن: 15
تشکرها : 139
تشکر شده : 129

پاسخ : 14 RE کلکسیون شما از Linkin Park
نقل قول از sajad_lp_sp
تمام سینگل ها و آلبومها و ... رو هم با کیفیت Flac دان کردم و آرشیو کردم
من از سال 2002 ال پی رو دنبال میکنم زمانی که میگفتن اینا جوجه متالن و ....
تنها گروهی که برام ارزش داره ال پی و تول هست همین
ال پی هم فقط و فقط بخاطر چستر

من هم پروژه ای در تابستون در نظر دارم که آرشیوم رو به flac تبدیل کنم.

امضای کاربر :
پنجشنبه 01 خرداد 1393 - 10:29
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
sajad_lp_sp آفلاین




ارسال‌ها : 9
عضویت: 27 /2 /1393
تشکرها : 4
تشکر شده : 4

پاسخ : 15 RE کلکسیون شما از Linkin Park
نقل قول از admin-nima
نقل قول از sajad_lp_sp
تمام سینگل ها و آلبومها و ... رو هم با کیفیت Flac دان کردم و آرشیو کردم
من از سال 2002 ال پی رو دنبال میکنم زمانی که میگفتن اینا جوجه متالن و ....
تنها گروهی که برام ارزش داره ال پی و تول هست همین
ال پی هم فقط و فقط بخاطر چستر

من هم پروژه ای در تابستون در نظر دارم که آرشیوم رو به flac تبدیل کنم.

حتما یه هندزفری توپ هم تهیه کن چون فرمت فلاک بدوم هندزفری خوب یا سیستم صوتی قوی بی ارزشه
قبلش درباره فرمت Flac تو نت یه سرچی کن ببین چجوریه دقیقا بعدا دان کن
آلبومهای استدیو گروه فقط در حدود یک و نیم گیگ هست

پنجشنبه 01 خرداد 1393 - 16:38
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
admin-nima آفلاین




ارسال‌ها : 409
عضویت: 23 /2 /1393
محل زندگی: Somewhere I Belong
سن: 15
تشکرها : 139
تشکر شده : 129

پاسخ : 16 RE کلکسیون شما از Linkin Park
نقل قول از sajad_lp_sp
نقل قول از admin-nima
نقل قول از sajad_lp_sp
تمام سینگل ها و آلبومها و ... رو هم با کیفیت Flac دان کردم و آرشیو کردم
من از سال 2002 ال پی رو دنبال میکنم زمانی که میگفتن اینا جوجه متالن و ....
تنها گروهی که برام ارزش داره ال پی و تول هست همین
ال پی هم فقط و فقط بخاطر چستر

من هم پروژه ای در تابستون در نظر دارم که آرشیوم رو به flac تبدیل کنم.

حتما یه هندزفری توپ هم تهیه کن چون فرمت فلاک بدوم هندزفری خوب یا سیستم صوتی قوی بی ارزشه
قبلش درباره فرمت Flac تو نت یه سرچی کن ببین چجوریه دقیقا بعدا دان کن
آلبومهای استدیو گروه فقط در حدود یک و نیم گیگ هست

میدونم بابا. خودم صبح تا شب تو تورنتا ولم!

امضای کاربر :
پنجشنبه 01 خرداد 1393 - 20:53
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
farzanlp آفلاین




ارسال‌ها : 4
عضویت: 3 /3 /1393
شناسه یاهو: farzanmazaheri

پاسخ : 17 RE کلکسیون شما از Linkin Park
24 گیگ با کنسرت و موزیک ویدیو چیزی نیست...
من 110 تا آلبوم بدون سینگل ها دارم... حدود 12 گیگ... کیفیت همش هم بهترین نیست یه سریش شاید 64 کیلوبیت بر ثانیه هم باشه!

البته حجم زیادش به دلیل اینه که بعضی آلبوم ها مثل آلبوم Road to Revolution که ته تهش 21 ترکش پیدا میشه من 25 تا ترکشو دارم!
تقریباً کامل ترین دیسکوگرافیه!!! البته خب آلبوم های Fanmade و ریمیکس ها و تریبوت ها هم توشون هست.
اما آهنگایی رو دارم که شاید خود مایک هم نداشته باشه!!!!
هنوز هم آلبومایی هستن که ندارمشون و هر کسی هم بتونه بهم لینکی چیزی ازشون بهم بده هرجور بشه جبران میکنم
نمونش: The Ballad Album - XPosed: The Interview - Linkin Park Documentary - کلی تریبوت - ...
یه آلبوم هیبرید تئوری رو هم اویجینال با بوکلت و سی دی اصل دارم!!!
این آلبوم THP رو هم سفارش دادم به یکی برام بگیره اوریجینالشو بیاره...
از 5ام دبستان تا الآن دارم موسیقی متال و راک و بطور مستمر و خاص الپی میگوشم.
اما با این حال کسی مث آقا نیمارو ندیده بودم همه این آلبومارو آپلودشو داشته باشه!!! واقعاً زحمت کشیدن
یه سوال دیگه از خود داش نیما دارم... این نیما همون نیما امو توی Rockfamily هست؟

شنبه 03 خرداد 1393 - 14:59
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
farzanlp آفلاین




ارسال‌ها : 4
عضویت: 3 /3 /1393
شناسه یاهو: farzanmazaheri

پاسخ : 18 RE کلکسیون شما از Linkin Park
نقل قول از sajad_lp_sp
تمام سینگل ها و آلبومها و ... رو هم با کیفیت Flac دان کردم و آرشیو کردم
من از سال 2002 ال پی رو دنبال میکنم زمانی که میگفتن اینا جوجه متالن و ....
تنها گروهی که برام ارزش داره ال پی و تول هست همین
ال پی هم فقط و فقط بخاطر چستر

دادا چن سالته؟
ولی کلاً با نظرت موافقم... الپی فقط بخاطر چستر...!!!

شنبه 03 خرداد 1393 - 15:08
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
admin-nima آفلاین




ارسال‌ها : 409
عضویت: 23 /2 /1393
محل زندگی: Somewhere I Belong
سن: 15
تشکرها : 139
تشکر شده : 129

پاسخ : 19 RE کلکسیون شما از Linkin Park
نقل قول از farzanlp
اما با این حال کسی مث آقا نیمارو ندیده بودم همه این آلبومارو آپلودشو داشته باشه!!! واقعاً زحمت کشیدن
یه سوال دیگه از خود داش نیما دارم... این نیما همون نیما امو توی Rockfamily هست؟

فدایی داری!!! راستش من جا های زیادی نام کاربریم NimaEMO هست ولی تا حالا اسم RockFamily به گوشم نخورده!!! یخورده بیشتر توضیح بده ببینم خودمم یا نه!!!

امضای کاربر :
شنبه 03 خرداد 1393 - 18:59
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
farzanlp آفلاین




ارسال‌ها : 4
عضویت: 3 /3 /1393
شناسه یاهو: farzanmazaheri

پاسخ : 20 RE کلکسیون شما از Linkin Park
نقل قول از admin-nima
نقل قول از farzanlp
اما با این حال کسی مث آقا نیمارو ندیده بودم همه این آلبومارو آپلودشو داشته باشه!!! واقعاً زحمت کشیدن
یه سوال دیگه از خود داش نیما دارم... این نیما همون نیما امو توی Rockfamily هست؟

فدایی داری!!! راستش من جا های زیادی نام کاربریم NimaEMO هست ولی تا حالا اسم RockFamily به گوشم نخورده!!! یخورده بیشتر توضیح بده ببینم خودمم یا نه!!!

یه فروم بود آدرس جدیدش یادم نمیاد... اسم سایتش n.rockfamily.biz بود
فک کنم الآن r.rockfamily.biz باشه...
یه مدت عضو بودم... بعد با یکی دعوام شد اومدم بیرون!!! به هر حال.

شنبه 03 خرداد 1393 - 19:19
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | کلکسیون شما از Linkin Park - 2 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS