زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 2:04 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانستید؟ ایا میدانستید :






تعداد بازدید 83
نویسنده پیام
admin-nima آفلاین



ارسال‌ها : 409
عضویت: 23 /2 /1393
محل زندگی: Somewhere I Belong
سن: 15
تشکرها : 139
تشکر شده : 129
THP از دیدگاه شما
به نظر شما این آلبوم چه نقاط قوت و ضعفی داشته؟ اگه شما میتونستید چه تغییراتی توش ایجاد میکردید؟

البته نقاط قوت رو خب همه میدونن منم بیشتر میرم رو نقاط ضعف.


اون تیکه هایی که آخر آهنگها اضافه کردن تو بعضیاشون واقعا بیهوده بوده و اگه استفاده نمیشد بهتر بود.
اگه زیر جیغ چستر توی اول KTTK یه beatی چیزی میذاشتن بهتر میشد یا یه اینتروی یکی دوثانیه ای که یکدفعه آهنگو به اوج ببره.
AFN هم اگه مایک chorus رو به جای پیج میخوند خیلی بهتر بود.
GATS هم اگه چستر یکم توش جیغ و داد میکرد بهتر میشد و ممکن بود به بهترین آهنگ آلبوم تبدیل بشه.
توی war هم اگه چستر اون تیکه ی war...destroyer رو یه ذره جیغ بهش اضافه میکرد بهتر میشد.
Wastelands هم نمیدونم. هر چی بهش گوش میدم با اینکه خیلی آهنگ باحالیه ولی chorus ش حال آدمو میگیره. شاید چستر اینجا رو هم یه ذره جیغ اضافه میکرد بهتر بود. (دقت کنید که من بعضی جاها گفتم \"یه ذره\". خیلی مهمه)
UIG هم از همه لحاظ خوب بود ولی اگه شعرش در همون شکلی که هست کمی حرفه ای تر میشد بهتر بود.
Rebellion به نظر من هیچ مشکلی ندات ولی باید خیلی دقت کنی تا سولوی دارون رو بتونی تشخیص بدی. شاید اگه یکم صداش بلند تر بود بهتر میشد.
MTG به نظرم یکم بیش از حد طولانی بود. آدم حوصله ش سر میره! 5 دقیقه آهنگ نسبت به نیم مثقال شعر؟؟!!!
Drawbar هم خیلی خوبه ولی کاش یکم حضور بیشتری از Tom Morello توش حس میشد بهتر میشد. امیدوارم نسخه کوتاهش تو کنسرتا اجرا بشه.
FM یکی از آهنگای مورد علاقه ی منه. صدای چستر توش خیلی از آهنگایی مثل powerless بهتر بود.
یکی از آهنگایی که من هم عاشقشم هم بعضی مواقع ازش بدم میاد ALITS هست. یخورده مشکل میکس داره خصوصا تو بخش چستر ولی زیاد به چشم نمیاد. همونطور که قبلا هم گفتم مثل این میمونه که Fallout و GATS و By Myself و Victimized و Skin To Bone رو باهم قاطی کنی. ولی خوشبختانه ترکیب خوبی از آب دراومده. گفتم که بعضی مواقع ازش بدم میاد دلیلش این بود که منو یاد بدبختی هایی مثل: لحظه خداحافظی، غروب سیزده بدر، غروب جمعه، 31 شهریور و... میندازه.

این نکته رو هم بگم که این نظر شخصی منه و ممکنه خیلیا با من مخالف باشن.

امضای کاربر :
دوشنبه 09 تیر 1393 - 16:47
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از admin-nima به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: lpsoldier &
sogolyferry آفلاین




ارسال‌ها : 238
عضویت: 27 /2 /1393
محل زندگی: توی لباسم!
سن: 14
شناسه یاهو: sogolyferry@rocketmail.com
تشکرها : 52
تشکر شده : 105

پاسخ : 1 RE THP از دیدگاه شما
آدم که نمیتونه از بندی که زندگیش رو ساختن ایراد بگیره...
بنظر من لینکین پارک فراتر از موسیقی هستن...موزیک کاراشون واقعاً هیچ ایرادی نداره...
اما میشه گفت بزرگترین ایراد این آلبوم این بود که با یه سری(البته خیلی عذر میخوام بابت این حرفا!!) موزیسین بی اصل و نسب فیت دادن (البته بجز دارون ملکیان)
مثلاً خودتون قضاوت کنید اگه مایک خودش تکست رپ GATS رو میخوند بهتر نبود تا Rakim؟! بنده خودم یکسال و نیمه عادت دارم بعد از اسکریمای چستر که اتاقمو میبره سیاره زحل صدای مایک رو بشنوم...اما Rakim یجوری بود کلاً...نمیدونم اصن صداش یچیز اضافی بود اون وسط...
یا حتی Tom Morello ؟! من حتی قبل از THP نمیدونستم کیه یا چیکارس؟! قبلاً هم گفتم کاراش بیشتر به درد Folk میخوره تا آلترنیتیو...ولی صدای پیانوی مایک کل آکوآستیک Tom رو محو میکنه...اصن آدم محو میشه...

همین دیگه...یه مورد دیگه هم فقط در مورد Final Masquerade , A Line In The Sand حسی که این آهنگا با لیریکسشون به آدم میدن از شکست عشقی هم بدتره خدایی!! (اگه اینجوری باشه پس فرق الپی با green Day یا DBS چیه؟! )

ولی در کل اینایی هم که گفتم خیلی ایرادای بیخودی بودن خودمم میدونم (فقط خواستم الکی ایراد بگیرم) :دی
اما طرفدار اونیه که همیشه طرفدار بمونه... ;)

امضای کاربر :
Always & 4ever Linkin Park

دوشنبه 09 تیر 1393 - 20:41
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 2 کاربر از sogolyferry به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: lpsoldier / admin-nima /
admin-nima آفلاین




ارسال‌ها : 409
عضویت: 23 /2 /1393
محل زندگی: Somewhere I Belong
سن: 15
تشکرها : 139
تشکر شده : 129

پاسخ : 2 RE THP از دیدگاه شما
خب بالاخره هیچ چیز که 100 درصد نیست! ما هم که نگفتیم ایراد بگیریم! انتقاد کردن با ایراد گرفتن خیلی فرق داره.

امضای کاربر :
سه شنبه 10 تیر 1393 - 10:11
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از admin-nima به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: lpsoldier /
lpsoldier آفلاین




ارسال‌ها : 180
عضویت: 6 /3 /1393
محل زندگی: شیراز
سن: 15
تشکرها : 108
تشکر شده : 45

پاسخ : 3 RE THP از دیدگاه شما
بله درسته هیچ چیزی 100% ایده آل نیست و هر کسی همچنین انتظاری داره مشکل از خودشه و درسته؛ طرفدار اونیه که طرفدار بمونه.

امضای کاربر :
سه شنبه 10 تیر 1393 - 14:31
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از lpsoldier به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: admin-nima /
admin-nima آفلاین




ارسال‌ها : 409
عضویت: 23 /2 /1393
محل زندگی: Somewhere I Belong
سن: 15
تشکرها : 139
تشکر شده : 129

پاسخ : 4 RE THP از دیدگاه شما
دیگر دوستان نظری ندارن؟

امضای کاربر :
چهارشنبه 11 تیر 1393 - 11:45
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
kamyarlp آفلاین




ارسال‌ها : 434
عضویت: 17 /3 /1393
محل زندگی: تهران
سن: 11
تشکرها : 82
تشکر شده : 102

پاسخ : 5 RE THP از دیدگاه شما
فقط همون صداهای اخر بعضی اهنگ ها خوب نبود مثلا KTTK

امضای کاربر :
foREVer
پنجشنبه 12 تیر 1393 - 14:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از kamyarlp به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: admin-nima /
ada آفلاین




ارسال‌ها : 68
عضویت: 29 /2 /1393
سن: 13
تشکرها : 37
تشکر شده : 21

پاسخ : 6 RE THP از دیدگاه شما
نمیتونم ایراد الکی بگیرم ولی من با سوگند مخالفم.. اولین علتی که من عاشق ال پی شدم یکی لیریکساشون بود یکی اسکریمای چستر. که هر دوشون تو این آلبوم انصافا خوب بودن.. لیریکسا فوق العاده بودن. فقط آره قبول دارم که نباید با یه سری از این موزیسینا همکاری میکردن

امضای کاربر :

Another day / your truth will come
You're gonna pay for what you've done
You'll get what's yours / and face your crime
You'll tell them give me back what's mine
Give me back what's mine


پنجشنبه 12 تیر 1393 - 19:49
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از ada به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: admin-nima /
sogolyferry آفلاین




ارسال‌ها : 238
عضویت: 27 /2 /1393
محل زندگی: توی لباسم!
سن: 14
شناسه یاهو: sogolyferry@rocketmail.com
تشکرها : 52
تشکر شده : 105

پاسخ : 7 RE THP از دیدگاه شما
نقل قول از ada
نمیتونم ایراد الکی بگیرم ولی من با سوگند مخالفم.. اولین علتی که من عاشق ال پی شدم یکی لیریکساشون بود یکی اسکریمای چستر. که هر دوشون تو این آلبوم انصافا خوب بودن.. لیریکسا فوق العاده بودن. فقط آره قبول دارم که نباید با یه سری از این موزیسینا همکاری میکردن

نه دقت کن!
من نگفتم همه ی لیریکساشون فقط گفتم لیریکس FM و ALITS ...
:| :| :|

امضای کاربر :
Always & 4ever Linkin Park

شنبه 14 تیر 1393 - 09:44
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از sogolyferry به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: admin-nima /



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | THP از دیدگاه شما | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS