زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 7:30 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانستید؟ ایا میدانستید :






sogolyferry آفلاین




ارسال‌ها : 238
عضویت: 27 /2 /1393
محل زندگی: توی لباسم!
سن: 14
شناسه یاهو: sogolyferry@rocketmail.com
تشکرها : 52
تشکر شده : 105

پاسخ : 8 RE کلکسیون شما از Linkin Park
نقل قول از admin-nima
نقل قول از sogolyferry
نقل قول از admin-nima
نقل قول از rated
نقل قول از admin-nima
الان مطمئنم همه تو کف دیسکوگرافی من هستید!


خدایی 24 گیگ از کجات دراومد؟

البته باید بگم از این 24 گیگ ، 8گیگ شامل ویدیو (کنسرت،LPTV،موزیک ویدیو) میشه ولی بقیش آهنگه. ضمنا بگم که تمام LPTV های رسمی رو هم دارم.

من خودمو کشتم کلش شده 7 گیگ و خورده ای ...عاخه مگه میشه 24 گیگ؟؟!!
اصلاً مگه ممکنه؟؟!! :|

شما اصن میدونی که من یه سال تو این تورنت و اون تورنت دنبال چیزای کمیاب بودم؟ شما اصن به عکس هایی که تو پست اول گذاشتم دقت کردی؟ ضمنا آلبوم های LPU که توی وبلاگن کیفیتشون 128ه (90درصد) ولی من 320شو گیر آوردم. اگه هم شک داری برو تو وبلاگ از توی منو بخش Discography چیزایی که هست رو ببین. همشونو دارم.

اوهوم...باشع فقط جنبه ی شوخی داشت... :|
چرا عصبانی شدین دقیقاً ؟؟!! :|

امضای کاربر :
Always & 4ever Linkin Park

چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 20:17
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | کلکسیون شما از Linkin Park - پاسخ 8 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS