زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 3:33 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانستید؟ ایا میدانستید :






تعداد بازدید 53
نویسنده پیام
admin-nima آفلاین



ارسال‌ها : 409
عضویت: 23 /2 /1393
محل زندگی: Somewhere I Belong
سن: 15
تشکرها : 139
تشکر شده : 129
Live In Texas

Don't Stay - Foreword Intro
Somewhere I Belong
Lying From You
Papercut
Points Of Authority
Runaway
Faint
From The Inside
Figure.09
With You
- Reanimation-Style
By Myself - 2003 Intro
P5hng Me A*ay
Numb
Crawling
- Short KRWLNG Intro
In The End
A Place For My Head
- Ext. Intro & Bridge
One Step Closer - Reanimated Bridge

امضای کاربر :
جمعه 26 اردیبهشت 1393 - 18:23
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از admin-nima به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mahdi &
mahdi آفلاین




ارسال‌ها : 10
عضویت: 27 /2 /1393
محل زندگی: wastelands
سن: 18
تشکرها : 4
تشکر شده : 3

پاسخ : 1 RE Live In Texas
مرسی از پست خوبتون
فقط من میخوام دانلودش کنم ارور میده.
با IDM دانلود میکنم من ، این ارور رو میده
cannot download This file
details:
Http/1.1 503 service Temporarily Unavailable
چطوری دانلودش کنم حالا ؟

امضای کاربر :
I've become so numb
I can't feel you there
I've become so tired
So much more aware
I'm becoming this
All I want to do
Is be more like me
And be less like you
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 11:31
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
admin-nima آفلاین




ارسال‌ها : 409
عضویت: 23 /2 /1393
محل زندگی: Somewhere I Belong
سن: 15
تشکرها : 139
تشکر شده : 129

پاسخ : 2 RE Live In Texas
نقل قول از mahdi
مرسی از پست خوبتون
فقط من میخوام دانلودش کنم ارور میده.
با IDM دانلود میکنم من ، این ارور رو میده
cannot download This file
details:
Http/1.1 503 service Temporarily Unavailable
چطوری دانلودش کنم حالا ؟

من همین الان زدم به راحتی شروع به دانلود کرد.

امضای کاربر :
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 11:33
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahdi آفلاین




ارسال‌ها : 10
عضویت: 27 /2 /1393
محل زندگی: wastelands
سن: 18
تشکرها : 4
تشکر شده : 3

پاسخ : 3 RE Live In Texas
الان با یه pc دیگه امتحان کردم،
بازم همون اومد.تصویر: /weblog/file/forum/smiles/16.gif

امضای کاربر :
I've become so numb
I can't feel you there
I've become so tired
So much more aware
I'm becoming this
All I want to do
Is be more like me
And be less like you
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 11:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
admin-nima آفلاین




ارسال‌ها : 409
عضویت: 23 /2 /1393
محل زندگی: Somewhere I Belong
سن: 15
تشکرها : 139
تشکر شده : 129

پاسخ : 4 RE Live In Texas
نقل قول از mahdi
الان با یه pc دیگه امتحان کردم،
بازم همون اومد.

وسط دانلود اینجوری میشه یا اصن دانلود نمیشه؟

امضای کاربر :
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 11:57
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahdi آفلاین




ارسال‌ها : 10
عضویت: 27 /2 /1393
محل زندگی: wastelands
سن: 18
تشکرها : 4
تشکر شده : 3

پاسخ : 5 RE Live In Texas
درست شد ! تصویر: /weblog/file/forum/smiles/18.gif
هورااااااا

امضای کاربر :
I've become so numb
I can't feel you there
I've become so tired
So much more aware
I'm becoming this
All I want to do
Is be more like me
And be less like you
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 11:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | Live In Texas | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS