زمان جاری : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 5:33 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانستید؟ ایا میدانستید :






تعداد بازدید 44
نویسنده پیام
admin-mohamad آفلاین



ارسال‌ها : 6
عضویت: 24 /2 /1393
محل زندگی: Tabriz
تشکر شده : 8
قوانین انجمن
1- عضویت در این انجمن رایگان است.
2- برای انتخاب نام کاربری از کلمات مناسب استفاده شود. در صورت استفاده از کلمات رکیک و توهین آمیز، کاربر مورد نظر در اولین فرصت اخراج می شود.
3- بهتر است برای نام کاربری خود از حروف انگلیسی استفاده کنید.
4- کاربران در پست هایی که میگذارند نباید از کلمات رکیک و توهین آمیز استفاده کنند. در این صورت ابتدا به کاربر اخطار داده شده و در صورت بی توجهی، کاربر اخراج می شود.
5- برای انتخاب عنوان تاپیک از کلمات کلیدی موضوع استفاده کنید. استفاده از کلماتی مثل فوری، کمک کنید، سوال و... ممنوع می باشد.
6- این انجمن در موضوع گروه Linkin Park و گروه های وابسته به آن کار میکند. لطفا از ارائه موضوعات بی ربط بپرهیزید.
7- مسئولیت مطالبی که کاربران ارائه میدهند به عهده خودشان است.
8- در امضا خود از تصاویر و نوشته های بزرگ استفاده نکنید.
9- از ساخت بیشتر از یک حساب در انجمن جداً خودداری فرمایید. در صورت مشاهده بیشتر از یک حساب از طرف یک کاربر ، اکانت جدید کاربر حذف خواهد شد و در صورت تکرار با کاربر برخورد خواهد شد.
10- تاپیک های خود را در بخش مربوطه در انجمن ایجاد کنید.
11- از ایجاد تاپیک تکراری جدا خودداری فرمایید.
12- ایجاد پست های غیر مفید که تاپیک را بی دلیل شلوغ می کنند (اسپم) ممنوع بوده و در صورت مشاهده، با کاربر برخورد می شود.
13- از ارسال پست های تبلیغاتی و قرار دادن تبلیغات در امضا جدا خودداری فرمایید. در صورت مشاهده، اگر کاربر جدید باشد، اخراج می شود. اگر کاربر جدید نباشد، ابتدا اخطار و در صورت بی توجهی اخراج می شود.
14- تغيير نام كاربري فقط توسط مدير سايت مجاز است . چنانچه تمايل به تغيير نام كاربر خود داريد براي مدير انجمن پیام خصوصي ارسال نماييد و در آن پیام نام كاربري قبلي ، نام كاربري جديد و آدرس ايميل خود را قيد نماييد. ذکر دلیل برای تغییر نام کاربری بسیار مهم است.
15- طفاْ در زمان مطرح كردن مطلبي در انجمنها ، به مسايل و قوانين جمهوري اسلامي احترام بگذاريد و از قرار دادن مطالب و تصاوير مخالف با آن جداْ خودداري فرماييد. ضمناْ از نوشتن هرگونه مسايل عقیدتی سیاسی و دینی جلوگيري كنيد كه در اين صورت، کاربر اخراج خواهد شد.
16- چنانچه تاپیک و یا پیغامی از کاربران توسط مدیری در انجمن حذف و یا ویرایش شد در صورت داشتن سوال در این رابطه و یا خواهان جویا شدن علت موضوع لطفا برای ناظم آن انجمن یک پیغام خصوصی ارسال کرده و سوال خود را به صورت خصوصی مطرح کنید تا آن مدیر نیز در اینباره شما را راهنمایی و جواب سوالات شما را بطور کامل بدهد. در صورت مطرح کردن سوال در این رابطه و یا جویا شدن علت موضوع در انجمن های عمومی آن ارسال و یا تاپیک زائد سریعا حذف خواهد شد و شما نیز جواب سوال خودرا دریافت نخواهید کرد.
17- در صورت ملاحظه هرگونه مسایل خلاف قوانین انجمن از یک کاربر در صورت تمایل آدرس تاپیک را برای مدیر آن انجمن ارسال نمائید تا سریعا به موضوع رسیدگی شود، چنانچه کاربری خود بجای مدیر در زمینه ای تصمیم گیری و شخصا با کاربر دیگری برخورد کند سریعا ارسال کاربر تذکر دهنده حذف و به او اخطار داده خواهد شد. شما می توانید اینگونه پست ها را توسط دکمه گزارش پست خلاف به تیم مدیریت گزارش دهید.
18- هرگونه بحثی که موجب انحراف تاپیک ها از مسیر اصلی خود بشود که به نوعی برخلاف قوانین انجمن باشد در صورت تشخیص مدیران، در صورت لزوم تاپیک و یا بحث های اضافه حذف خواهد شد. بنابراین کاربران موظف هستند از تاپیک های ارسال شده خود مراقبت کنند و از منحرف شدن آن جلوگیری کنند. در صورتی که کاربری باعث انحراف تاپیک های ارسالی شما شد می توانید لینک تاپیک را برای ناظم آن انجمن ارسال نمائید تا در صورت لزوم با آن کاربر برخورد شود.
19- در صورت داشتن انتقاد از یک مدیر و یا ناظم در صورت تمایل به وسیله پیغام خصوصی آن را برای او ارسال نمائید، چنانچه انتقاد و یا اعتراض نسبت به عمل یا رفتار مدیری در انجمن دارید لطفا آن را فقط از طریق پیغام خصوصی برای یکی از مدیران اصلی ارسال نمائید تا به موضوع رسیدگی و در صورت لزوم مشورت های لازم انجام شود. همچنین می توانید از طریق گزینه
ارتباط با ما
برای ارتباط با مدیریت انجمن استفاده کنید.
20- ایجاد حساب کاربری شبیه نام کاربری مدیران انجمن و یا استفاده از آواتار و یا اطلاعات آنها که باعث سردر گمی کاربر خواهد شد، ممنوع است و در صورت مشاهده امضاء و یا آواتار فرد ویرایش خواهد شد.
21- مزاحمت برای مدیران در پیغام خصوصی یا تشویق دیگران برای این امر، خلاف قوانین محسوب می شود و در صورت انجام این عمل با کاربر برخورد جدی خواهد شد.
22- در صورت مشاهده هرگونه پست خلاف قوانین انجمن می توانید علاوه بر گزارش توسط دکمه \"گزارش\" برای پیگیری سریعتر آن پست را به تیم مدیریت نیز ارسال نمایید.
23- اگر میخواهید از پست کاربری تشکر کنید، روی دکمه \"تشکر\" در آن پست استفاده کنید و از ارائه پست هایی مثل ممنون، مرسی و... که اسپم به حساب می آیند خودداری کنید.
اگر سوالی در رابطه با قوانین انجمن داشتید، از طریق فرم ارتباط با ما یا ارسال پیام خصوصی از تیم مدیریت بپرسید.

امضای کاربر :
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 22:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از admin-mohamad به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: artanna &



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | قوانین انجمن | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS