زمان جاری : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 5:40 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانستید؟ ایا میدانستید :






تعداد بازدید 73
نویسنده پیام
admin-nima آفلاین



ارسال‌ها : 409
عضویت: 23 /2 /1393
محل زندگی: Somewhere I Belong
سن: 15
تشکرها : 139
تشکر شده : 129
به آهنگ های آلبوم THP امتیاز بدین
در این تاپیک به آهنگ های این آلبوم از 10 نمره بدین و دلیلشم بنویسید.

Keys To The Kingdom 7/10
میتونست خیلی آهنگ بهتری بشه. من فکر میکنم جیغ های چستر زیاد جالب نبود

All For Nothing 8/10
رپ مایک خیلی عالیه و پیج هم عالی کروس رو خونده

Guilty All The Same 8/10
این امتیاز و فقط به خاطر گیتار و رپ راکیم بهش میدم ولی از صدای چستر زیاد خوشم نیومد

The Summoning 5/10
هنوز خیلی با اینترلود هایی که تو آلبوم ATS دیدیم فاصله داره و به اون خوبی نیست

War 9/10
عاشق این آهنگم. نمیتونم تا اجرا شدن این آهنگ تو کنسرت صبر کنم

Wastelands 7.5/10
رپ مایک حرف نداره ولی آهنگش به اون صورت انرژی بالایی نداره ولی بازم در کل خوبه

Until It\'s Gone 8/10
آروم ترین آهنگ آلبوم که واقعا بعد آهنگ هایی مثل War و Wastelands میچسبه

Rebellion 9/10
هم مایک و هم چستر آهنگو عالی خوندن. شعر عالی ای هم داره. لامصب 3،4 روز تو مخم گیر کرده بود

Mark The Graves 6.5/10
آهنگ آرومیه ولی تو بعضی جاهاش خیلی خسته کننده میشه

Drawbar 4/10
واقعا این آهنگ منو ناامید کرد. همین باعث شد که من متوجه بشم چرا گروه زیاد در مورد همکاری با Tom Morello تو این آهنگ زیاد تبلیغ نکرد. یه پیانوی معمولی هم از مایک تو این آهنگ مشاهده میشه

Final Masquerade 9.5/10
واقعا آهنگ عالی ایه. خوندن چستر تو ای آهنگ واقعا زیباست. من توی چند باز اول که به این آهنگ گوش دادم زیاد خوشم نیومده بود ولی الان یکی از آهنگ های مورد علاقمه

A Line In The Sand 9.75/10
بهترین پایانی که تو آلبوم های LP دیدم به این آهنگ اختصاص داره. گرچه یکم شبیه victimized هستش ولی صدای مایک و چستر بی نظیره. درام راب هم سالاره. از نظر من بهترین آهنگ آلبوم اینه

امضای کاربر :
چهارشنبه 21 خرداد 1393 - 10:48
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
sogolyferry آفلاین




ارسال‌ها : 238
عضویت: 27 /2 /1393
محل زندگی: توی لباسم!
سن: 14
شناسه یاهو: sogolyferry@rocketmail.com
تشکرها : 52
تشکر شده : 105

پاسخ : 1 RE به آهنگ های آلبوم THP امتیاز بدین
Keys To The Kingdom 9.10

من عاشق اسکریم های چستر توی این تراک هستم...اصلاً از همون اول آلبوم آدم رو میبره Hunting Party :)

All For Nothing 6.10

تکست رپ و کار مایک و چستر مثل همیشه خوبه فقط اگه کورس رو Page Hamilton نمیخوند خیلی بهتر هم میشد...شاید اگه فقط توی سولوی گیتار همراهی میکرد بهتر بود...

Guilty All The Same 9/75.10

من خودم شخصاً GATS رو بهترین تراک این آلبوم میدونم...فقط یکمی...رپ خوندن Rakim و اسکریمای چستر...شاید زیاد خوب نبود...شخصاً دوست داشتم توی نسخه ی اورجینال خود مایک رپ رو بخونه...

The Summoning 5.10

بعد از Valentine's Day این اولین آهنگی از الپی هستش که من...به شخصاً یاد اشخاص مانیک افسرده می افتم :|

War 9/5.10

بهترین بهترین بهترین...البته بعد از GATS...همه چیزش عالی بود...همه چیز...ولی نمیدونم چرا نمیتونم 10 بدم...

Wastelands 8.10

کلاً یجورایی کلیشه ای بود...نمیدونم هر چقدر فکر کردم نتونستم ارتباطی بین تکست رپ مایک و کورس چستر پیدا کنم...ولی بازم خوبه :)

Until It's Gone 6/25.10

من متنفرم از گوش دادن به آهنگ های عاشقانه...خصوصاً اگه چستر باشه و کار عاشقانه بخونه...شخصاً از این کار زیاد خوشم نیومد ولی سینسسایزر های جو توی این آهنگ بهترین بودن...


Rebellion 10.10

بهترینه...بهترین بهترین...خودم بعد از گوش دادن بهش گریم گرفت...نمیدونم چرا ولی با ریتم درام راب و فالش های خشن دارون...اسکریمای چستر ... لیریکس کار و...کلاً همه چیزش عالیه...

Mark The Graves 5/5.10

خودم از الپی انتظار دیگه ای داشتم...یجورایی یاد کارای DBS افتادم... :((


Drawbar 7.10

نمیتونم چیز خاصی درمورد این کار بگم... Tom Morello بیشتر کارهاش برای فلک راک مناسبه تا آلترنیتیو...اما در کل خوب بود...

Final Masquerade 8.10

کل امتیازی که به این آهنگ دادم فقط و فقط بخاطر آرامش خاص خود کار و طراحی کاورش بود...یجورایی منو یاد آفرودایت (الهه ی عشق) می انداخت...برای وقتایی که داغونی و هیچکسی نمیفهمه آهنگ خوبیه...اما نه برای وقتی داری از انرژی میترکی...

A Line In The Sand 9.10

کار خوبیه...درام راب واقعاً شنیدنیه...آلبومی که با Keys To The Kingdom شروع بشه و با A Line In The Sand تموم بشه...واقعاً یه جور Reminder هست که الپی دوباره همون الپی سابق شدن(البته تا حدودی ×× )

امضای کاربر :
Always & 4ever Linkin Park

چهارشنبه 21 خرداد 1393 - 12:32
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از sogolyferry به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: admin-nima /



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | به آهنگ های آلبوم THP امتیاز بدین | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS